10.11.11

Montserrat Roig

Aquí deixo la llista dels meus articles preferits d'Un pensament de sal, un pessic de pebre del diari AVUI, per l'homenatge blocaire:

"Per una vela en el mar blau"
"Esquers d'un món flonjo i duríssim"
"Per què no els prohibim de llegir?
"El dret de cuixa postindustrial"
"El difícil art d'escriure senzillament"
"De les dones boniques i els homes esgarrifosos"
"El món de les il·lusions"
"Respostes impossibles"
"Les lliçons del pas del temps"
"Ai, si haguéssim pogut sentir Gary Cooper en català!"
"Infància i grandesa del teatre"
"I què?"
"Francesc de Borja Moll o la bonhomia quan no és postissa"

10 comentaris:

lolita lagarto ha dit...

ara voldria enllaçar-los tots i llegir-los!
quines ganes de rellegir-la, no?
en buscaré algún a google..
Bon dia Roig!

Helena Bonals ha dit...

Que ràpida, Lolita! Jo també me'ls vull rellegir, tots són dels que fan vibrar.

Jordi Dorca ha dit...

Gràcies, Helena.

Maijo Ginovart ha dit...

Avui quedarem força documentats. M'ho apunto. Gràcies.

Elfreelang ha dit...

Jo me la llegia sempre....i m'han agafat tantes ganes de rellegir-la!!!

carina ha dit...

Gràcies, pel recordatori, la tornarem a rellegir

Víctor Pàmies i Riudor ha dit...

Ostres, els pensaments de sal i pessics de pebre! Em sembla recordar que per casa corre alguna edició de part d'aquests articles!

viu i llegeix ha dit...

faré un repas a aquesta que recomanes

Alyebard ha dit...

Molt bona tria

Helena Bonals ha dit...

Alyebard: m'admira que te'ls hagis llegit!